مرحله ۱ از ۶ ۱۶% نام و نام خانوادگی(ضروری) نام و نام خانوادگی تلفن(ضروری)ایمیل حوزه فعالیت (رسته فعالیت)(ضروری)نام فروشگاه یا سازمانآدرس اینستاگرامی کسب و کاراز چه نرم افزار حسابداری استفاده میکنید؟(ضروری) نقش شما در کسب و کار چیست؟(ضروری)۲- چه فعالیتهای کلیدی در مجموعه توسط شما انجام میشود؟(ضروری)۳- چه فعالیتهای کلیدی در مجموعه شما به درستی انجام نمیشود؟(ضروری)۴- سه دغدغه اصلی کسب و کارتان را شرح دهید.(ضروری)۵- در مورد کسب و کارتان هر موردی که مهم است اشاره بفرمایید.(ضروری) ۱- چه تعداد کارمند تمام وقت دارید؟(ضروری) صفر ۱ تا ۵ ۶ تا ۱۵ ۱۶ تا ۵۰ بیش از ۵۰ چه تعداد کارمند در واحد فروش شما فعال هستند؟(ضروری)۲- فرم پرسشنامه استخدام، مرخصی، ماموریت و حضور و غیاب و... در مجموعه دارید؟(ضروری) بله خیر ۳- قرارداد استخدامی مکتوب و با مدت مشخص با پرسنل دارید؟(ضروری) بله خیر ۴- روش درست استخدام برای جذب بهترین فروشنده را میدانید؟(ضروری) بله خیر تا حدودی ۱- آیا نرم افزار CRM برای ثبت اطلاعات مشتریان جدید و قدیم خود دارید؟(ضروری) خیر بله نام نرم افزار CRM خود را بنویسید.(ضروری)۲- آیا بخشبندی مشتریان بازار هدف خود را انجام دادهاید و پرسنلتان از آن آگاه هستند؟(ضروری) بله خیر ۳- آیا از رسانههای تبلیغاتی مختلف برای جذب مشتریان راغب بهره میگیرید؟(ضروری) بله خیر ۴- آیا استراتژی و حضور موثری در شبکههای اجتماعی دارید؟(ضروری) بله خیر نام رسانه و استراتژی خود را بنویسید.(ضروری)۵- مشتریان به چه دلیلی به جای رقبا باید از شما خرید کنند؟(ضروری)۶- آیا ارزش پیشنهادی شما به خوبی و کاملاً شفاف، به اطلاع بازار هدفتان میرسد؟(ضروری) بله خیر ۷- آیا فرآیند تاثیرگذار و مستمر برای جذب مشتریان جدید دارید تا همیشه مشتریان جدیدی با کسب و کار شما آشنا شوند؟(ضروری) بله خیر ۸- آیا بودجه تبلیغاتی مشخص در ماه صرف آشنایی و جذب مشتریان جدید به کسب و کارتان میشود؟(ضروری) بله خیر چه مبلغی در ماه تبلیغات انجام میدهید؟(ضروری)۹- آیا تحلیل دقیقی از نرخ جذب مشتریان جدید به نسبت بودجه تبلیغاتی خود دارید؟(ضروری) بله خیر ۱۰- چقدر در جذب مشتریان جدید (تبلیغات) توانایی دارید؟ (از ۰ تا ۱۰ نمره بدهید.)(ضروری) ۱- میانگین درآمد ۶ ماه گذشته شما چقدر است؟(ضروری)۲- آیا اهداف فروش برای مجموعهتان یا هرکدام از پرسنل فروشتان در نظر گرفته شده است؟(ضروری) بله خیر ۳- آیا فرآیند پاداش مستند و جذابی برای تیم فروش خود دارید؟(ضروری) بله خیر ۴- آیا به اهداف فروش خود به صورت مستمر دست مییابید؟(ضروری) بله خیر ۵- آیا راهکارها و تکنیکهای نهایی سازی فروش در مجموعه شما اجرا میگردد؟(ضروری) بله خیر ۶- آیا راهکارها و تکنیکهای افزایش حجم فروش به هر مشتری در مجموعه شما اجرا میگردد؟(ضروری) بله خیر ۷- آیا فرآیند مستندی برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل وجود دارد؟(ضروری) بله خیر ۸- آیا فرآیند فروش شما به صورت مستمر اجرا میشود؟(ضروری) بله خیر ۹- آیا فرآیند و حجم فروش شما ماهانه اندازهگیری میشود و دائماً استراتژیهای افزایش فروش شما به روز میگردد؟(ضروری) بله خیر ۱۰- توانایی مجموعهتان را از نظر کسب درآمد، چگونه ارزیابی میکنید؟ (از ۰ تا ۱۰ نمره بدهید.)(ضروری) ۱- چگونه بالاتر از سطح توقع مشتری به ایشان خدمات میدهید و مشتری را غافلگیر میکنید؟(ضروری)۲- آیا کارمندانتان از استراتژیهای برندسازی شما و میزان اثر بخشی آنها بر تجربه مشتریان آگاه هستند؟(ضروری) بله خیر ۳- آیا برای مجموعهتان هویت بصری برند طراحی و تدوین نمودهاید؟(ضروری) بله خیر ۴- آیا استراتژی شفافی برای بازگرداندن مشتریان وفادارتان به چرخه خرید و تکرار خرید آنها دارید؟(ضروری) بله خیر ۵- آیا استراتژی برای اینکه مشتریان فعلیتان شما را به مشتریان بالقوه جدیدی معرفی، دارید؟(ضروری) بله خیر ۶- تا چه حد برند مجموعه خودتان را تاثیرگذار ارزیابی میکنید؟ (از ۰ تا ۱۰ نمره بدهید.)(ضروری)