• خانه مدیران مانی
  • دوره های آموزشی
    • بیزینس کوچینگ
  • مدرسین
    • امیر ارسلان قهاری
    • ارغوان مریدی
  • در خواست مشاوره
    • یک جلسه مشاوره آنلاین خصوصی با امیر ارسلان قهاری
    • یک جلسه مشاوره آنلاین خصوصی منابع انسانی – ارغوان مریدی
    • یک جلسه مشاوره آنلاین خصوصی مالیاتی – دکتر حامد فلامرزی
    • یک جلسه مشاوره آنلاین برندینگ – بیزینس کوچ محمدابراهیم محمدی زاده
    • یک جلسه مشاوره آنلاین لایف کوچینگ – بیزینس کوچ محمدعلی جواهری
  • بلاگ
    • بازاریابی
    • مدیریت
    • آموزشی
    • روانشناسی
  • تماس با ما
  • درخواست پشتیبانی
 

مرحله ۱ از ۶

۱۶%
نام و نام خانوادگی(ضروری)
۱- چه تعداد کارمند تمام وقت دارید؟(ضروری)
۲- فرم پرسشنامه استخدام، مرخصی، ماموریت و حضور و غیاب و... در مجموعه دارید؟(ضروری)
۳- قرارداد استخدامی مکتوب و با مدت مشخص با پرسنل دارید؟(ضروری)
۴- روش درست استخدام برای جذب بهترین فروشنده را می‌دانید؟(ضروری)
۱- آیا نرم افزار CRM برای ثبت اطلاعات مشتریان جدید و قدیم خود دارید؟(ضروری)
۲- آیا بخش‌بندی مشتریان بازار هدف خود را انجام داده‌اید و پرسنل‌تان از آن آگاه هستند؟(ضروری)
۳- آیا از رسانه‌های تبلیغاتی مختلف برای جذب مشتریان راغب بهره می‌گیرید؟(ضروری)
۴- آیا استراتژی و حضور موثری در شبکه‌های اجتماعی دارید؟(ضروری)
۶- آیا ارزش پیشنهادی شما به خوبی و کاملاً شفاف، به اطلاع بازار هدفتان می‌رسد؟(ضروری)
۷- آیا فرآیند تاثیرگذار و مستمر برای جذب مشتریان جدید دارید تا همیشه مشتریان جدیدی با کسب و کار شما آشنا شوند؟(ضروری)
۸- آیا بودجه تبلیغاتی مشخص در ماه صرف آشنایی و جذب مشتریان جدید به کسب و کارتان می‌شود؟(ضروری)
۹- آیا تحلیل دقیقی از نرخ جذب مشتریان جدید به نسبت بودجه تبلیغاتی خود دارید؟(ضروری)
۲- آیا اهداف فروش برای مجموعه‌تان یا هرکدام از پرسنل فروش‌تان در نظر گرفته شده است؟(ضروری)
۳- آیا فرآیند پاداش مستند و جذابی برای تیم فروش خود دارید؟(ضروری)
۴- آیا به اهداف فروش خود به صورت مستمر دست می‌یابید؟(ضروری)
۵- آیا راهکارها و تکنیک‌های نهایی سازی فروش در مجموعه شما اجرا می‌گردد؟(ضروری)
۶- آیا راهکارها و تکنیک‌های افزایش حجم فروش به هر مشتری در مجموعه شما اجرا می‌گردد؟(ضروری)
۷- آیا فرآیند مستندی برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل وجود دارد؟(ضروری)
۸- آیا فرآیند فروش شما به صورت مستمر اجرا می‌شود؟(ضروری)
۹- آیا فرآیند و حجم فروش شما ماهانه اندازه‌گیری می‌شود و دائماً استراتژی‌های افزایش فروش شما به روز می‌گردد؟(ضروری)
۲- آیا کارمندانتان از استراتژی‌های برندسازی شما و میزان اثر بخشی آن‌ها بر تجربه مشتریان آگاه هستند؟(ضروری)
۳- آیا برای مجموعه‌تان هویت بصری برند طراحی و تدوین نموده‌اید؟(ضروری)
۴- آیا استراتژی شفافی برای بازگرداندن مشتریان وفادارتان به چرخه خرید و تکرار خرید آن‌ها دارید؟(ضروری)
۵- آیا استراتژی برای اینکه مشتریان فعلی‌تان شما را به مشتریان بالقوه جدیدی معرفی، دارید؟(ضروری)

آکادمی کسب و کار مدیران مانی با هدف توانمندسازی صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تأسیس شده است. رسالت ما این است که به شما کمک کنیم تا چالش‌های رایج در فروش، تبلیغات، سیستم‌سازی و مدیریت تیم را پشت سر بگذارید و کسب‌وکار خود را به سطحی بالاتر برسانید.

تماس با ما

شیراز، خیابان زند، خیابان توحید، خیابان اهلی، پلاک ۰.۰، واحد ۳۰۲

شماره تماس : 07132343434

لینک ها

مدرسین

پشتیبانی

تلویزیون

مجوزها

Whatsapp Instagram Telegram-plane

قوانین و مقررات

بلاگ

© تمامی حقوق برای سایت مدیران مانی محفوظ می‌باشد.

پشتیبان وبسایت

ورود ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به را تایپ کنید
ارسال
ورود / عضویت
یک کد تایید به شماره شما ارسال می شود
ادامه
ارسال مجدد کد تایید(00:120)

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:120)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت