• خانه مدیران مانی
  • دوره های آموزشی
    • بیزینس کوچینگ
  • مدرسین
    • امیر ارسلان قهاری
    • ارغوان مریدی
  • در خواست مشاوره
    • یک جلسه مشاوره آنلاین خصوصی با امیر ارسلان قهاری
    • یک جلسه مشاوره آنلاین خصوصی منابع انسانی – ارغوان مریدی
    • یک جلسه مشاوره آنلاین خصوصی مالیاتی – دکتر حامد فلامرزی
    • یک جلسه مشاوره آنلاین برندینگ – بیزینس کوچ محمدابراهیم محمدی زاده
    • یک جلسه مشاوره آنلاین لایف کوچینگ – بیزینس کوچ محمدعلی جواهری
  • بلاگ
    • بازاریابی
    • مدیریت
    • آموزشی
    • روانشناسی
  • تماس با ما
  • درخواست پشتیبانی
 

مرحله ۱ از ۹ – اطلاعات شخصی

۱۱%
نام و نام خانوادگی(ضروری)
نقش شما در کسب و کار چیست؟(ضروری)
۹- روش انجام کارهای مهم طبق سلیقه و تجربه یا دستورالعمل مکتوب است؟(ضروری)
۱- آیا کارمند تمام وقت دارید؟(ضروری)
۲- فرم پرسشنامه استخدام، مرخصی، ماموریت و حضور و غیاب و… در مجموعه دارید؟(ضروری)
۳- قرارداد استخدامی مکتوب و با مدت مشخص با پرسنل دارید؟(ضروری)
۴- روش درست استخدام برای جذب بهترین شخص ممکن در هر موقعیت شغلی را می‌دانید؟(ضروری)
۵- روش درست اخراج پرسنل را می‌دانید؟(ضروری)
۶- روش درست واگذاری صد درصدی کار را می‌دانید؟(ضروری)
۷- نمودار سازمانی کامل و شرح وظیفه دقیق برای همه سمت‌های موجود در نمودار وجود دارد؟(ضروری)
۸- توانایی مدیریت خود در بهره‌وری پرسنل مجموعه‌تان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
۳- آیا اهداف فروش برای مجموعه‌تان یا هرکدام از پرسنل فروش‌تان در نظر گرفته شده است؟(ضروری)
۴- آیا فرآیند پاداش مستند و جذابی برای تیم فروش خود در راستای رسیدن به اهداف فروش مجموعه‌تان در نظر گرفته‌اید؟(ضروری)
۵- آیا به اهداف فروش خود به صورت مستمر دست می‌یابید؟(ضروری)
۶- آیا راهکارها و تکنیک‌های نهایی سازی فروش در مجموعه شما اجرا می‌گردد؟(ضروری)
۷- آیا راهکارها و تکنیک‌های افزایش حجم فروش به هر مشتری در مجموعه شما اجرا می‌گردد؟(ضروری)
۸- آیا فرآیند مستندی برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل وجود دارد؟(ضروری)
۹- آیا فرآیند فروش شما به صورت مستمر اجرا می‌شود؟(ضروری)
۱۰- آیا فرآیند و حجم فروش شما ماهانه اندازه‌گیری می‌شود و دائماً استراتژی‌های افزایش فروش شما به روز می‌گردد؟(ضروری)
۱۱- توانایی مجموعه‌تان را از نظر فروش چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
۱- آیا اهداف کوتاه مدت و بلند مدت مجموعه‌تان را به خوبی و شفاف ترسیم کرده‌اید؟(ضروری)
۲- آیا کارمندانتان بهترین عملکرد خود را دارند و دلسوزانه کارهای خود را انجام می‌دهند؟(ضروری)
۳- آیین‌نامه انضباطی در مجموعه تعریف شده است؟(ضروری)
۴- قوانین و خط قرمزها در مجموعه شما تعریف شده است؟(ضروری)
۵- جلسات هفتگی با پرسنلتان برگزار می‌کنید؟(ضروری)
۶- جلسات خصوصی ماهانه برای شنیدن مشکلات شخصی با هر پرسنلتان انجام می‌دهید؟(ضروری)
۷- نظرسنجی هفتگی از مشتریانتان انجام می‌شود؟(ضروری)
۸- مهارت‌های فعلی رهبری‌تان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
۲- آیا بخش‌بندی مشتریان بازار هدف خود را انجام داده‌اید و پرسنل‌تان از آن آگاه هستند؟(ضروری)
۳- آیا از کانال‌های مختلفی برای جذب مشتریان راغب بهره می‌گیرید؟(ضروری)
۴- آیا استراتژی و حضور موثری در شبکه‌های اجتماعی دارید؟(ضروری)
۵- آیا ارزش پیشنهادی شما به خوبی و کاملاً شفاف، توسط پرسنلتان به اطلاع بازار هدفتان می‌رسد؟(ضروری)
۶- آیا فرآیند مستمر برای جذب مشتریان جدید دارید تا همیشه مشتریان جدیدی با کسب و کار شما آشنا شوند؟(ضروری)
۷- آیا بودجه تبلیغاتی مشخص در ماه صرف آشنایی و جذب مشتریان جدید به کسب و کارتان می‌شود؟(ضروری)
۸- آیا تحلیل دقیقی از نرخ جذب مشتریان جدید به نسبت بودجه تبلیغاتی خود دارید؟ و نرخ جذب را پس از تحلیل ماهانه بهینه می‌کنید؟(ضروری)
۹- چقدر در جذب مشتریان جدید توانایی دارید؟(ضروری)
۲- آیا کارمندانتان از استراتژی‌های برندسازی شما و میزان اثر بخشی آن‌ها بر تجربه مشتریان آگاه هستند؟(ضروری)
۳- آیا برای مجموعه‌تان هویت بصری برند طراحی و تدوین نموده‌اید؟(ضروری)
۴- آیا استراتژی شفافی برای بازگرداندن مشتریان وفادارتان به چرخه خرید و تکرار خرید آن‌ها دارید؟(ضروری)
۵- آیا استراتژی برای اینکه مشتریان فعلی‌تان شما را به مشتریان بالقوه جدیدی معرفی کنند، دارید؟(ضروری)
۶- تا چه حد برند مجموعه خودتان را تاثیرگذار ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
۲- آیا انبارگردانی در کار شما وجود دارد؟(ضروری)
۳- موجودی انبار شما با سیستم حسابداری شما مطابقت دارد؟(ضروری)
۴- موجودی صندوق و بانک شما روزانه مغایرت‌گیری می‌شود؟(ضروری)
۵- آیا کارهای مالیاتی را به درستی و هفتگی انجام می‌دهید؟(ضروری)
۶- آیا سیستم مالی کارآمدی برای بودجه‌بندی هزینه‌های سالیانه خود دارید؟(ضروری)
۷- آیا سیستم مالی کارآمدی برای مدیریت پول نقد و سرمایه‌گذاری سالیانه خود دارید؟(ضروری)
۸- آیا مجموعه شما به طور منظم به اهداف مالی خود دست می‌یابد؟(ضروری)
۹- آیا گزارش‌های مالی مورد نیازتان به طور منظم دریافت می‌کنید و به اطلاعات درون آن‌ها اعتماد دارید؟(ضروری)
۱۰- وضعیت مالی مجموعه‌تان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
۱- آیا استراتژی شفافی برای ایجاد نوآوری در محصولات (کالا یا خدمات) مجموعه‌تان دارید؟(ضروری)
۲- آیا با چرخه نمودار عمر محصول جهت کنار گذاشتن محصولات اضافی مجموعه‌تان آشنا هستید؟(ضروری)
۳- آیا اطمینان دارید که مجموعه‌تان همیشه سطح بالایی از خدمات را به مشتریان ارائه می‌کند؟(ضروری)
۴- آیا به مشتریان اطمینان خاطر می‌دهید که همواره محصولات یا خدماتی با بالاترین سطح کیفیت دریافت می‌کنند؟(ضروری)
۵- آیا فرآیندی موثر برای ارزیابی محصولات (کالا یا خدمات) قبل از خرید خودتان دارید؟(ضروری)
۶- آیا فرآیندی مستمر و مستند در شناسایی بهترین تامین کنندگان‌تان (از نظر سرعت، کیفیت، قیمت) دارید؟(ضروری)

آکادمی کسب و کار مدیران مانی با هدف توانمندسازی صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تأسیس شده است. رسالت ما این است که به شما کمک کنیم تا چالش‌های رایج در فروش، تبلیغات، سیستم‌سازی و مدیریت تیم را پشت سر بگذارید و کسب‌وکار خود را به سطحی بالاتر برسانید.

تماس با ما

شیراز، خیابان زند، خیابان توحید، خیابان اهلی، پلاک ۰.۰، واحد ۳۰۲

شیراز، خیابان ستارخان، مجتمع شیرازمال، طبقه ششم، واحد 618

شماره تماس : 07132343434

لینک ها

مدرسین

پشتیبانی

تلویزیون

مجوزها

Whatsapp Instagram Telegram-plane

قوانین و مقررات

بلاگ

© تمامی حقوق برای سایت مدیران مانی محفوظ می‌باشد.

پشتیبان وبسایت

ورود ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به را تایپ کنید
ارسال
ورود / عضویت
یک کد تایید به شماره شما ارسال می شود
ادامه
ارسال مجدد کد تایید(00:120)

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:120)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت